WAT HAAL JIJ UIT EEN EVENEMENT?

Netwerken en inspiratie opdoen

Als marketeer organiseer ik regelmatig een evenement en regel ik alles rondom een beurs. Daarnaast bezoek ik enkele keren per jaar een social media- of marketing event en word ik uitgenodigd voor inspirerende netwerkgelegenheden waar congreslocaties uit de regio zich presenteren.
Uit zo’n middag of avond haal ik als deelnemer veel energie, inspiratie vakkennis en nieuwe contacten.

Als gastbedrijf laat je letterlijk zien wat je in huis hebt. Productspecialisten delen vakkennis, sales mensen versterken op informele wijze de band met hun klanten en het is een mooie gelegenheid voor een exclusieve productlancering.

Een workshop in een van de eventlocaties van het Openluchtmuseum in Arnhem.

Hoe scoor je met een evenement of beursdeelname

Als bedrijf is een eigen evenement ook de gelegenheid om prospects kennis te laten maken met je bedrijf. Voorwaarde voor succes is een goed samengesteld programma, gericht op jouw doelgroep. Denk bijvoorbeeld aan een plenaire sessie waar vooraanstaande vakgenoten in discussie gaan over een onderwerp dat in de branche speelt. Geef de deelnemers voldoende tijd om te netwerken, bied een kijkje achter de schermen van je bedrijf door middel van een rondleiding en/of geef de bezoekers een sneak preview van een nieuw op de markt te zetten product. Uiteraard mogen een hapje en drankje niet ontbreken. Maar… vergeet alsjeblieft de standaard koffiekoek en bitterbal en verras jouw deelnemers! Een goede cateraar maakt het verschil. Maak een onvergetelijke indruk zowel inhoudelijk als in de presentatie ervan, zorg voor een glimlach en iets om over te praten.

In de Bit beursstand. Horse Event in Vijfhuizen.

Geïnteresseerd in een succesvol evenement?

Ik help je graag bij de organisatie en coördinatie van jouw bedrijfsevenement of beursdeelname en het genereren van sales leads. Bel me, dan maken we kennis. T. 06-38558816.

In de beursstand van This is Dutch. Maison et Objet in Parijs.